🎄Vânzare de Crăciun🎄300 lei+ primiți transport gratuit | Până la 75% reducere

Politica de returnare

La Roeshopro ne străduim să-i facem pe clienții noștri 100% mulțumiți de produsul pe care l-au achiziționat de la noi. Dacă întâmpinați probleme de expediere sau produse și sunteți frustrat, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail și echipa noastră vă va asista imediat.

 

Vă rugăm să completați adresa dvs. în toate detaliile, în caz contrar pachetul pe care îl trimiteți dvs. va fi returnat la noi sau vom ignora cererea dumneavoastră de a salva toată lumea probleme.

====================>>POLITICA DE RETURNARE<<====================

1. Nu e fericit cu ordinul tău

Dacă nu sunteți mulțumit de achiziția dvs., în termen de 7 zile de la data primirii produsului în stare nouă și fără uzură vizibilă, dvs. (cumpărătorul) îl veți plăti pentru costurile de expediere dacă nu este acoperită de garanția noastră împotriva defectelor producătorului și a schimbului, nu se datorează erorii noastre.

Vă rugăm să rețineți: Costurile de transport nu sunt rambursabile.

2. Articole deteriorate sau calitate slabă

Dacă produsul este defect sau nu funcționează corect, vă rugăm să ne anunțați. Pentru cea mai rapidă rezoluție, vă rugăm să ne contactați prin intermediul help@roeshop.ro inclusiv o fotografie care demonstrează calitatea slabă sau zona deteriorată a elementului. Fotografiile cele mai optime sunt pe o suprafață plană, cu eticheta și eroarea afișate clar. Vă vom trimite înlocuiri de îndată ce vom confirma situația, nu va trebui să returnați defectele. Vom folosi aceste informații pentru a vă ajuta cu comanda dvs. și pentru a elimina erorile în viitor.

====================>> ANULARE <<=====================

1. Anularea comenzilor nefolosite

Dacă anulați comanda dvs. care nu a fost încă expediată, vă rugăm să ne contactați prin intermediul nostru help@roeshop.ro. Pentru cea mai rapidă rezoluție, includeți numărul dvs. de comandă. Mulțumiri!

2. Anularea comenzii expediate

Dacă anulați comenzi atunci când parcela dvs. a fost deja expediată sau în drum spre destinație, vă rugăm să ne contactați și apoi să refuzați cu plăcere să acceptați parcela deoarece nu putem să o sunăm în acel moment. vă vom restitui plata după deducerea costurilor de expediere. Rambursarea va fi emisă imediat ce parcela începe să se întoarcă.

====================>>  Garanţie <<========================

Această garanție acoperă numai defectele de fabricație și nu acoperă:

    • Daune cauzate de accident
    • Îngrijire necorespunzătoare
    • Uzură normală
    • Descompunerea culorilor și a materialelor datorită expunerii la soare
    • Modificări post-piață

    Nu se acceptă returnări / schimburi pentru produse cu expunere la apă.

    ====================>> POLITICA DE RAMBURSARE <<====================

    Dacă credeți că produsul pe care l-ați achiziționat nu arată cerințele pe care le-ați avut inițial în vedere, atunci aveți opțiunea de a solicita o rambursare.

    Iată circumstanțele în care se vor acorda restituiri:

    Puteți obține o rambursare completă

      • Dacă produsul achiziționat este complet nefuncțional.
      • Dacă nu ați primit produsul în decurs de 90 de zile lucrătoare (America de Sud) după data la care a fost plasată comanda.

      Vă rugăm să rețineți: Rambursarea va reveni în contul dvs. în 20 de zile lucrătoare.

      COSTURI DE LIVRARE

      Veți fi responsabil pentru plata pentru costurile de expediere proprii. Costurile de expediere nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul returnării de transport va fi dedus din rambursare.

      Dacă expediați un articol de peste 100 de dolari, trebuie să luați în considerare utilizarea unui serviciu de transport maritim sau asigurare de transport maritim. Mulțumesc!

      DEZVOLTARE / CALITATE LUNGĂ

      Pentru cea mai rapidă rezoluție, includeți o fotografie care demonstrează calitatea slabă sau zona deteriorată a elementului. Fotografiile cele mai optime sunt pe o suprafață plană, cu eticheta și eroarea afișate clar.

      Vom folosi aceste informații pentru a vă ajuta cu comanda dvs. și pentru a elimina erorile în viitor.

      Centru de asistență.