🎄Vânzare de Crăciun🎄300 lei+ primiți transport gratuit | Până la 75% reducere

întrebări Frecvente

Trebuie să am un cont la comandă?

Nu, puteți plasa, de asemenea, o comandă ca oaspete. Dar, există unele avantaje dacă aveți un cont cu noi:

  • Proces rapid de verificare
  • Vizualizați cu ușurință starea comenzii și istoricul comenzilorPrimiți actualizări
  • care detaliază noile noastre lansări și promoții speciale

Dacă mi-am uitat parola?

În pagina de conectare, dați clic pe "Parolă pierdută?" Și veți fi redirecționat (ă) către o pagină în care puteți crea o nouă parolă.

Ce se întâmplă dacă am introdus adresa de e-mail greșită?

Putem schimba adresa de e-mail, numele și adresa dvs., dar nu putem schimba comanda. Prin urmare, completați adresa dvs. în toate detaliile, în caz contrar pachetul pe care îl vom trimite la dvs. va fi returnat Noi, sau vom ignora cererea dvs. de a salva toată lumea probleme.

Există rate de schimb?

Toate tranzacțiile noastre se bazează pe dolari americani. În cazul în care cartea dvs. de credit se bazează pe altă monedă, suma totală a comenzii va fi calculată în funcție de cursul de schimb zilnic al datei la care emitentul de card procesează tranzacția.

Ce metode de plată acceptați?

Acceptăm toate cardurile de credit majore (VISA, Mastercard, AMEX) sau plata în numerar la livrare.. Nu acceptăm cecuri personale, ordine de plată, transferuri directe bancare.

Cât de sigură este comanda mea online?

Atunci când achiziționați online folosind cardul dvs. de credit, toate informațiile dvs. sunt introduse pe o pagină web securizată SSL. Informațiile dvs. sunt apoi criptate prin SSL și trimise direct rețelei furnizorului de carduri de credit, unde cardul și tranzacția dvs. sunt autorizate și aprobate. Informațiile despre carduri nu sunt stocate pe serverele noastre.

Cum îmi pot schimba sau anula comanda?

Ne rezervăm dreptul, în orice moment după primirea comenzii de a accepta sau de a refuza comanda sau orice parte a acesteia, la discreția noastră, chiar și după ce clientul primește o confirmare a comenzii sau după ce cardul de credit a fost autorizat. A fost deja autorizată pentru cumpărare și comanda este anulată, vom emite un credit pentru metoda originală de plată.

Orice anulare efectuată după plasarea unei comenzi va fi supusă unei taxe de anulare de 0,5 USD, indiferent de momentul în care a fost plasată comanda (chiar dacă este doar o secundă mai târziu), deoarece procesatorul de comerț / cardul de credit ne percepe o taxă pentru anulări.

Rețineți că orice comenzi care au fost deja ambalate sau expediate nu pot fi anulate.

Cum configurez adresa mea de expediere?

Deoarece site-ul si serviciile noastre sunt bazate pe limba engleză, toate informațiile pe care le tastat este necesar să fie metoda de introducere limba engleză, inclusiv semne de punctuație. Dacă anumite litere ale adresei conțin litere non-englezești, vă sunt sfătuiți să utilizeze cele în engleză similare în loc De exemplu, puteți schimba litera "?" În "c".

Pot să îmi schimb adresa de expediere după plasarea unei comenzi?

Rețineți că adresa dvs. de expediere nu poate fi revizuită după procesarea sau expedierea comenzii.Vă rugăm să vă actualizați adresa de expediere la adresa dvs. rezidențială în locul adresei dvs. profesionale, deoarece nu știm cât timp departamentul vamal al destinației va avea pachetul în așteptare .

Când va ajunge comanda mea?

Timpul de livrare se bazează pe opțiunea de expediere pe care ați ales-o.După ce ați expediat comanda, vă vom trimite prin e-mail informațiile dvs. de urmărire în ziua următoare, deoarece informațiile de urmărire devin disponibile, în general, la 24 de ore de la expedierea comenzii. Întârzierile cauzate de departamentul vamal din țara dvs.

Pot utiliza mai multe coduri de discount într-o singură comandă?

Codurile de promovare și de reducere nu pot fi utilizate împreună cu alte promoții și reduceri mai puțin menționate altfel.

Ce trebuie să fac dacă lipsesc elementele din ordinul meu?

Dacă ceva lipsește, contactați-ne imediat.

Când va fi procesată comanda mea?

Toate comenzile sunt manipulate și expediate din depozitul nostru din China. Vă rugăm să acordați timp suplimentar pentru ca comanda dvs. să cadă în timpul sărbătorilor și sezoanelor de vânzare.

Prelucrarea comenzilor se face de luni până vineri, iar comenzile vor fi tipărite în termen de 5-7 zile lucrătoare de la data comenzii și expediate a doua zi după ziua de procesare in timpul saptamanii daca este in weekend expedierea va avea loc in prima sau a doua zi lucratoare.

Contactați-ne dacă nu primiți confirmarea de urmărire după 7 zile lucrătoare de la data la care ați efectuat plata.

Voi fi acuzat de vamă și taxe?

Prețurile afișate pe site-ul nostru sunt scutite de taxe în dolari SUA, ceea ce înseamnă că este posibil să fiți obligat să plătiți taxele și impozitele odată ce primiți comanda.

Taxele de import, taxele și taxele vamale aferente pot fi percepute odată ce comanda ajunge la destinația finală, care sunt stabilite de biroul vamal local.

Plata acestor taxe și impozite este responsabilitatea dvs. și nu va fi acoperită de noi. Nu suntem răspunzători pentru întârzierile cauzate de departamentul vamal din țara dvs. Pentru mai multe detalii despre taxe, vă rugăm să contactați biroul vamal local.

Cum pot returna un element?

Dacă nu sunteți mulțumit de achiziția dvs. și doriți să returnați un articol, vă rugăm să ne contactați în termen de 30 de zile de la primirea comenzii dvs. Vă rugăm să furnizați numărul dvs. de comandă, precum și motivul pentru întoarcerea dvs. Echipa noastră de service clienți va examina solicitarea de retur și va trimite instrucțiuni suplimentare dacă returnarea este aprobată.

Pentru o listă de articole finale de vânzare, consultați Politica noastră privind returnările. Toate returnările trebuie să fie în stare originală, cu ambalajul intact.

Ce se întâmplă dacă articolele primite sunt defecte / incorecte / deteriorate?

Vă rugăm să ne contactați în termen de 7 zile de la primirea comenzii dacă ați primit mărfurile care sunt incorecte, lipsă și / sau defecte. Vă rugăm să includeți numărul de comandă, fotografiile articolelor și toate referințele conexe la primirea pachetului. Cel mai bine pentru rezolvarea cazului dvs. cât mai curând posibil.

Cât timp este procesul de returnare?

Retururile de procesare vor dura până la 14 zile lucrătoare de la data primirii returnării dvs. Vă vom trimite un e-mail pentru a vă confirma după procesarea returnării.

Când îmi voi primi rambursarea?

Dacă plătiți prin card de credit sau de debit, rambursările vor fi trimise băncii emitente în termen de 7-10 zile lucrătoare de la primirea elementului returnat sau a cererii de anulare. Banca emitentă de card cu întrebări despre momentul în care creditul va fi postat în contul dvs.

Dacă nu ați primit încă un credit pentru întoarcerea dvs., iată ce trebuie să faceți: contactați compania bancă / cardul de credit. Este posibil să dureze ceva timp înainte ca rambursarea să fie trimisă în contul dvs.